niedziela, 26 kwietnia 2015

SOWIA POCZTA

Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego.

Możliwe, że ktoś zastanawia się, co się ze mną dzieje. Możliwe nawet, że ktoś za mną tęskni. Ze swojej strony pragnę Wam powiedzieć, że żyję, piszę i... *uwaga, uwaga*... kolejny rozdział jest napisany i czeka na dodanie.

Zostanie opublikowany zaraz po ocenie, którą tworzy dla mnie Dafne. Będziecie ją mogli przeczytać na fuzji "Wspólnymi Siłami" o, tutaj --> http://wspolnymi-silami.blogspot.com/

To tak, gdyby ktoś był zainteresowany. 

Do zobaczenia wkrótce.
KONIEC PSOT.

Hachi



9 komentarzy:

  1. Super ! :) Świetna wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam że o nas zapomniałaś :D Naprawdę się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś trafiłam na Twój blog. Dziś przeczytałam każde słowo, niektóre nawet kilkukrotnie. I ja Ci muszę powiedzieć - uwielbiam Twój styl, nigdy nie przestawaj pisać, czekam z niecierpliwością na resztę ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komuś czytanie moich wypocin sprawia taką przyjemność jak mnie ich pisanie <3
      Pozdrawiam, a nowy rozdział już dziś!

      Usuń
  4. nie, myślę, że nie jestem zainteresowana...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam całe opowiadanie dosłownie w jeden dzień i jestem zachwycona. ♥
    Ojjj, coś niedobrego? :c
    Nie mogę się doczekać, aż dodasz kolejny rozdział, więc ten, nie trzymaj nas dłużej w niepewności, dodaj już to! :D
    Zapraszam i pozdrawiam ♥
    http://my-story-of-jb.blogspot.com/ <--- miniaturki, głównie Dramione, ale zdarzają się inne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda nie gustuję w Dramione, ale skoro miniaturki to chętnie zaglądnę, dziękuję :)
      Rozdział dodałam dzisiaj, także zapraszam do czytania, skoro tak Ci się podoba, co naturalnie - bardzo, ale to bardzo mnie cieszy :*
      Pozdrawiam :)

      Usuń